Actic

När friskvårdskedjan Actic valde oss som huvudleverantör av allt media, först på prov för att sen förlänga kontraktet under flera år så blev och är vi såklart mycket stolta. Det är en fantastisk organisation att jobba med och vi älskar träning lika mycket som dom. Nedan är vilka delar som vi jobbat med.

  • Our team is your team, we are all about you.

Active Anywhere appen & Instagram stories

Actis suveräna app med övningar innehåller över 1000 övningar som vi filmat och fotat. För att inte nämna alla redigerade och animerade insta stories som vi gjort med.

Klasser

För att erbjuda ännu bredare innehåll till alla som tvingades vara hemma o träna under pandemin så filmade vi många klasser med bland annat Yoga, Tafatta och Senior tema, Klasser med instruktörer som var ibland upp till en timma långa.

Anna & Emil Haag

Dom är inte “bara” OS medaljer utan även stjärnor som vi fick äran att filma och fota under flera gånger, material som blev omåttligt populärt i alla sociala kanaler.

Lifestyle foto

När man en en så stor Organisation som Actic är med tränings center i hela skandinavien och även i Europa så behövs det massor av Lifestylematerial. Något som vi öslakt att producera och fortsätter att göra.

Porträtt

Ibland behöver man även rena porträtt på personalen och för att kunna rekrytera mer. Detta är något som vi älskar att göra och som blev väldigt populärt då vi såklart erbjuder alla att fritt använda bilderna på Linkedin eller vilken social plattform som dom använder.

Utbildningsfilm

Internutbildning är lika viktig som extern utbildning, och att producera eget material med hög kvalitet är något som Actic värdesatt. Otroligt roligt att kunna leverera bra kvalitet även om det bara är “internt”

Ett par år på någon sekund

Dessa bilderna är bara ett mycket litet urval av allt arbete som vi gjort, en snabb översikt som visar variationen i vårt arbete och olika stilar för olika ändamål och tider. Ibland ska en bild stå för sig själ i ett enormt format på en vägg, ibland ska det vara ett instagram inlägg som visas en dag eller två.

Oavsett vart det ska användas så är vårt förhållningssätt alltid detsamma. Ge allt, skapa det bästa som går utifrån de förutsättningar som finns.

Rörlig content.

Actic vill skapa ett mer emotionellt drivet varumärke som får människor att träna för att få ut mer av livet. Därför satsar det på mycket nytt och schysst innehåll. Vi gör allt innehåll för deras nya träningsapp – både film och foto.

 
Previous
Previous

LENSWAY - Mode

Next
Next

DRÄGER - Industri