LensWay

Genom åren har vi producerat massor av content för e-handelspionjären. Under 2020 provade vi någonting nytt. Vi flög till Barcelona med ett litet, snabbfotat team. Bodde på herrgård. Flög in modeller från hela världen. Hade lokal guide. Hoppade mellan still och rörligt under några intensiva dagar. Och samlade in en enorm mängd material som vi sedan gjorde ut i hundratals filmer, kampanjer, adaptioner med mera. Vi jobbade verkligen smart och effektivt. Det förtjänar du som kund. Allt annat känns förlegat.

 

Rörligt content.

Videon till vänster är från en stor sociala medier-kampanj för sommarens stora erbjudande. Videon gick som annons på Facebook, Instagram och YouTube och gjordes därför ut i längderna 6s och 20s i formaten: 16:9, 1:1 och 9:16. Videon till höger är en tv-reklam från våren 2020 och visar LensWays grunderbjudande för glasögon.

 
 

Still content.

Bilderna är tagna runt om i Barcelona under tre dagar. Uppdraget var att ta lifestile-bilder för varumärket C.Jacobsen. Stilrena, urbana och med en skandinavisk känsla. Modellerna var influencers och professionella.

Previous
Previous

ATG LIVE - Reportage med Catharina Vång

Next
Next

ACTIC - Aktivitet